Kızlar 6 haftalık hamileyim geçen hafta yoğun kanamam oldu hemen doktoruma gittim düşük riski var dedi ve progestan iğne ve fitil yazdı ama dün gece gaz sancısından gözlerim karardı ve bayıldım. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba nasıl baş ettiniz gaz sorunuyla