irser Aynen minyon bebek olur muhtemelen, sizde minyonsanız ondan kaynaklı da olabilir. Doktorum bana öyle demişti , annesi gibi zayıf küçük olacak filn demişti. Yemeyle de çok alakalı değil bence , çünkü bi arkadaşım herşeyi fazlasıyla yiyordu. Kendisi de çok kilo almıştı, ben sadece 12 kilo almıştım mesela toplamda . Onun Bebeğinde gelişim geriliği filan da yoktu bizimki gibi ama benim kızımla aynı kiloda doğmuştu kızı. İlk 3 ay da zaten bebek anneden beslenmiyor. Onun etkisi de olmaz bu durumda. Sıkıntı etmeyin yani kendinize üzülmeyin hiç. 🌸