Enmomy Girlmama biz maxi cosi , Kraft queen arasında kalmıştık. Maxi cosi emeniyet kemeri ayarlanamıyor ve bebeklerin yüzüne geliyor diye birden fazla yorum okudum . Bu sebeple vazgeçtim . Queen çok kaliteli . Beğendim
aybikannesi Girlmama prego concorde aldık bizde yeni versiyonu daha kullanmaya başlamadık ama videolarını izleyip özelliklerine bakmanızı tavsiye ederim çok şık ve güzel bi araba bence
gmz10 Cybex eezy s twist 2 kullanıyorum şu an, çok memnunum. Henüz pusetle kullanıyoruz ama hafif, kolay katlanıp açılıyor, sürüşü güzel.