Esinserkan Doktora gittiğimde Antimüllerian hormonu na baktı 8,45 çıktı. Yüksek mü düşük mü bilen varsa yazabilir mi
gayecee Esinserkan bnde hiç bilmiyorum belki bilen biri görür fikir verir diye yazıyorum inşallah yakın zamanda anne olursun canım