rabiayy Kızlar betam 200 lere düştü ve kanamam başladı. Henüz çok az kanama var ve çok ağrım var. Bu durumu yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz? Kaç gün sürüyor bu durum. Ve sonrasında gebelik yine olabiliyor mu? Yardım edin fikire ihtiyacım var
Nese21 rabiayy rabiayy ilk düşük günü agrin yoğun olur korkma..istersen sicak bir duşa gir kaslarını da gevşetir.. adet sancisindan fazlaca bir ağrı oluyordur özellikle sırta çok fena vuruyor..
kubranur2538 rabiayy ıkı gün sancım oldu canım benim de yoğun kanama yaşadım 3. gün pıhtı seklınde kendi düştü ne ağrı ne sızı kaldı doktora gıttıgımde kürtaja gerek kalmamıştı hemen ardından tekrar hamıle kaldım rahatlamak için duşa gır çok ıyı geliyor sıcak su torbası koy belıne
rabiayy kubranur2538 peki tekrar bir sonraki ay mı hamile kaldın canım, gebeliğin sağlıklı ilerledi mi? Ve doktorun korunma önermiş miydi ?Seninde ilk etapta rahimde kalınlaşma var mıydı?
kubranur2538 rabiayy yok canım kese gözükmüyordu zaten her hafta hastaneye 3 gün de bır de sağlık ocağına gıdıyordum beta yukselıp bırden düşmeye başladı kanamayla beraber doktor korun felan demedi kanamam bıttıkten sonra hamıle kalmışım 12 mayısta kanamam bıttı 24 mayıs da hamıle kalmışım ıhtımal vermıyordum ama olmuş şu an 31+3 günlük bebeğim
rabiayy kubranur2538 zaten genelde öyle diyorlar canım, gebe kalmak daha kolay oluyormuş. Ama insan yine de tedirgin oluyor.
rabiayy kubranur2538 bende rahimde kalınlaşma olmuş canım. Zaten gebeliklerde olur dedi. Ama kanama ile gitmezse kürtaj gerekir dedi. Ama büyük ihtimalle kanama ile atılır dedi
Kdnzysnr Düşükten ne kadar sonra tekrar gebe kalınabiliyor ben geçen sene düşük yapmıştım Eylül ayında bu sene Kasım ayında yine şu an gebeyim ama sanırım gene düşük yapacağım
rabiayy Kdnzysnr neden öyle düşünüyorsunuz canım, olumlu düşünün. Doktorun korunma önermiş miydi geçen sene düşükten sonra