bsr08 2 gündür yumurtalama devam ediyor dün pik gününü ve bir önceki günü değerlendirmiştik henüz çatlama olmadı sizce bugün ara verip çatlama gününü mü değerlendirelim yoksa bugünü mü hangisi daha doğru olur bugün de olursa 3 gün olmuş olacak
Merve8155 bsr08 canim bende ilk defa kullaniyorum pek bilgim yok yeni gordum mesajini bendede dun yaptigim daha koyuydu bugunku acik ama daha adetim biteli 3 gun oldu bu kadar cabuk yumurtlamis ve catlamis olabilir mi bilen varsa aydinlatabilir mi
Merve8155 likapaa53 ben profilimde paylastim ilk yaptigim gununkini koyuydu ama daha adetim yeni bitmisti bugun 11.gunum yapicam birazdan ilk gunden sonra yaptiklarim daha silikti
likapaa53 Merve8155 canım bazen adet biter bitmez de pek gören olabiliyor belki seninle öyle olmuştur Eğer o zaman birliktelik olduysa değerlendirdiyseniz tuttuysa hamile bile olabilirsin