18 mm kese ile 5+6 da göremedik. Çarşamba randevum var 6+5 oluyoruz, bakalım beklemedeyim. ama içim rahat bu haftalarda cok normal bana doktorum olumsuz konuşmadı ,fakat konuşan çok. Kişiden kişiye değişen bişey bu bazıları erken bazıları geç görüyor maalesef.