iremes 15’inde olmam lazım normal şartlarda ve hep düzenli olurum. Bugün 1 gün gecikti test yaptım negatif. Dehşet bir kasık ağrısı var oluverecekmişim gibi. Bakalım dua edin bana kızlar 🙏🏻
iremes ayyuzlu99 yaptım yaptım yumurtlamayı da çatlamayı da değerlendirdik. 2’sinde yumurtlama 5’inde çatlama oldu
Nacyax iremes bu ayın 5iyse daha bekle canım biraz geç döllenme olmuş gibi 1 hafta kadar bekle vardır inşallah😍
ayyuzlu99 iremes o zaman adetin geçmemiş daha, 5ini baz alıp 14 gün sayacaksın cnm 19u regl günün daha 3 günün var
Prensesss2016 Benimde gecikti bu sabah test yaptım negatif dün kan vermiştim ama hala e nabıza düşmemiş sonuçlar
ayyuzlu99 iremes çatlamadan 14 gün sonra regl olunur diye biliyorum canım yanılıyor olabilirim sen kendi vücudunu daha iyi tanıyorsun 💙💖
Elif-ada- ayyuzlu99 Herkeste aynı olmuyor cnm catlamadan 14 veya 17. gün adet olunuyor mesela ben catlamadan sonra 17.gun adet oluyorum
ayyuzlu99 Elif-ada- evet herkesin kendine özelmiş ben de senden öğrendim canım. Nedense hep 14. Gün sanıyorum 😅
minnak06 Benim de 15 iydi gecikti, 5 gün önce test yapmıştım negatifti Gecikmeden sonra yapmadım, hafif kasık ağrısı dışında hiçbir belirti de yok