Tospikkkdefo Slhls bugün satın aldık easywalker buggy turn 360 derece ve kabin boy. Mağazada kullandık hoşumuza gitti bakalım bebiş sevecekmi:) ama bizim içimize sindi
Tospikkkdefo Slhls çok ağır değil çok hafifte değil ama pratik geldi bize. Doğumdan itibaren kullanacağım ayrıca puset aldım onu takıp kullanacağız belli bir süre. İçimize sindi açıkçası ama tabi sizde mağazaya gidip bakarsanız modellere daha iyi fikir sahibi olabilirsiniz. Şuan indirim vardı bide, ocak ayına kalmadan zam gelmeden halletmek istedik
Mommy23 Bizde buggy turn aldık geçen ay, daha kullanmak nasip olmadı ama bir çok marka ve modelle kıyaslayıp, görüp bunda karar kıldık. Avantajları ve kullanım rahatlığı çok iyi geldi bize de
zhrgn Mommy23 ben de aldım buggy turn aklım bi miosta kalmadı degil ama kullanışlı geldi easywalker tekerlekleri küçük sadece
Koblaymrv merhabalar, biz de bu markanın buggy turn 2 modelini almayı düşünüyoruz ama sizlerin deneyimi nasıl oldu ?