Badehandekuzey
Baş edemiyorum demedim ki hiç. Başım gözüm üstüne. O halıda 6 kedinin on lekesi varsa oğlumun 50 lekesi vardır. Parmak boyası oldu halının üzeri. Halı kirlendi diye evlatlarımı şu kışta sokağa mı bırakayım 🙈
Ayrıca ortam pis değil. Kirli. Kirli dediğim şey boya. Parmak boyası oldu 2 halıda 😔 oğlum kapagı açmıs dökülmüş kedilerle yürümüşler 🤣