
kızlar benim daha önce bir gebeliğim oldu oda düşükle sonlandı 6 haftalıkken O zaman adetime 5 kalmıştı yine yapmıştım silik çizgi çıkmıştı o yüzden bugün yine yapayım dedim 5 gün kaldı ama çıkmadı olsaydı çıkardı dimi. Adet belirtilerimde yok normalde olurdu sadece sağ kasıgımda ara ara batmalar oldu bende şüphelendim yaptım ama negatif çıktı Birde bu ay sadece 4 kere birliktelik oldu çok zor denk getirdik eşimle çalıştığımız için ikimizde Ovülasyon testi ile hiç takip etmedim beni strese sokuyor diye daha önceki gebeliğimde ovülasyon testi ile takip etmiştim yumurta görüp çatlama gördükten 11. gün sonra test yaptım pozitifti ama şuan öyle gelişi güzel oldu dört kere hiçbir şey takip etmedim adetimi beklemekten baska carem yok gibi zaman gecmiyor ya Rabbım hayırla sonuclandrsın hepımızın emeklerini bekleyişlerini 🤲🏻😪