Mrvdm Kızlar erken gebelik testi yaptım bugün reglime 2 gün var o kadar silik bisey var ki hayalet gibi ne bilim yada yok ben öyle inanmak istiyorum böyle benim gibi regliye bu kadar yakın yapıp hayalet çizgi çıkan oldu mü bilgi verirmisiniz öyle olanlar
Lala02 Mrvdm evet bendede aynen öyıeydi hatta regl vaktimden 20 gün geçti hala öyleydi. Kanda çıkmadı usm da görünmedi. Bugün yeniden yaptım göründü nerdeyse 25 aralık 2 ay oluyor regl olmuyorum
Gzde4507 Mrvdm renksen bi hafta önce test yaptım silik çıkmıştı ertesi gün tekrar yaptım daha belirgindi. Hamileyim ikiz olduğu için sanırım erkenden belli oldu
Mrvdm Gizem1504 ya fotoğraf olayını bir türlü beceremiyorum burda gerçi fotoğraf da belli olacak kadar belirgin değil görünmez diye düşünüyorum
TugceOrak Mrvdm regl gününde regl olmazsan başka marka test ile tekrar et canım. Artımed veya bu marka olmasın ama. Başka marka olsun
Mrvdm Lala02 kız nasıl yani 🙄 2 aylık gebesin ve kanda bile çıkmadı mı yani ilk defa duyuyorum valla bir rahatsızlığın varmı mesela bende hormon bozukluğu pcos var ilk çocuğuma doğal yolla hamile kaldım ama zor oldu şimdi ikinciyi istiyoruz yine olmuyo
Qwert2211 Lala02 benim çok yakın arkadaşım da geçen yıl aynı seti yaşadı 2 aylık oldu anca kanda çıktı sonucu . Şükür doğurdu sağlıklı bir şekilde sorun yok ama ilk zamamlar çok zor bi süreçti
Mrvdm TugceOrak ya ben dayanamadım yine test yaptım bugün düne göre böyle bir tık daha koyulaşmıştı acaba geç döllenme falan mı yarın regli günüm devlete gitsem kadın doğuma devlet doktoru bakar mı canım yani en azından kan ver bakalım falan dermi boşuna gitmek istemiyorum da
Dmrrr1 Canım benim gebeliğim adetimden 4 gün önce erken gebelik testinde çıktı ama baya koyu görünür bi çizgiydi
Mrvdm Dmrrr1 ya ben dayanamadım bugün yine test yaptım erken gebelik testi düne göre sanki bir tık daha 2. Çizgi koyulaşmış gibiydi ve aşırı miğdem bulanıyor biz reglime yakın ilişkiye girdik acaba geç döllenmemi elim ayağım titriyo heyecandan 🙈 yarın adet olmam gerekiyor olmazsam kan vermeye gidicem
Mrvdm Dmrrr1 ben yarın kadın doğum doktoruna gitsem testte pozitif çıktı onun için geldim desem acaba kan testi yaptırır mı devlet doktoru bilgim hiç yok sizin bilginiz varmı
Dmrrr1 Mrvdm tabii hatta yarın sağlık ocağında bile verebilirsiniz kan testini inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız☺️
TugceOrak Mrvdm kuzum der tabi neden demesin. Gem döllenme değildir zaten regl günün bile gelmediğine göre ♥️Durumun müsaitse herhangi bir özelde de kan verebilirsin sonuç hemen 1 saate galan çıkıyor. Ben öyle yapmıştım heyecandan bekleyememiştim 😀
Mrvdm TugceOrak ya normalde bende özele gidiyorum yarın oğlumun kadın doğum hastanesin de kontrolü var onun için demiştim canım hani randevu varsa gitsem mi diye ama orda ki sonuçta şimdi hemen çıkmaz bidaha randevu falan alırsam uzun iş ya en iyisi özele gideyim mail adresime yolluyolar sonucu 🙈😊
Mrvdm TugceOrak yani reglim yarın ya 1 gün öncesin de yaptığım halde çok çok silik çıkıyor kafam ona takıldı ben ilk oğluma hiç hamile olduğumu tahmin etmediğim için reglim 1 hafta geçtikten sonra hastanede tesadüfen kan testinde öğrenmiştim evde test işini pek bilmiyorum hani 1 gün kala bile hep koyu çıktı diyo hanımlar erken gebelik testlerin de benim çok silik ya acaba çok sevinmesemmi diye düşünüyorum çok silik çünkü hatta testi ortayan ikiye yardım öyle baktım 😂
TugceOrak Mrvdm E nabızda ya da hastanenin kendi internet sitesinde 1 saate çıkar kuzum. Ben gece 2de kan verdim ona rağmen 3ü biraz geçince çıktı sonuç ☺️ Buraya da yaz merak ederim
TugceOrak Mrvdm yani şöyle ki ben plânladığımız için reglime 1 hafta kala her gün test yaptım ama ilk 2 gün kala çok silik çizgi çıktı 😀Hem de ilk idrarla falan değil akşam üstü yapmıştım testi. Umutlanmanı istemiyorum ama bence pozitif bilemedim hadi kan ver çabuk çatlarım meraktan ☺️