Arkadaşlar tüp bebek ile hamile kaldım 15+2 ikizlere hamileyim doktorumuz 1 ay daha kullanalım bırakırız oksaparı dedi ama tabi ben biraz endişe ediyorum acaba erken mi diye. Başına gelen var mı acaba siz hamileliğin kaçıncı haftasında kan sulandırıcıyı bıraktınız?