zeynosileannis Aalleeyynnaa evet anlamı da çok güzel ama merak ediyorum karakteri nasıl genelde daha sakin ağırbaşlı oluyorlarmış sizinde öyle mi 😊
Aalleeyynnaa zeynosileannis evet sakin ve ağırbaşlı ama eğlenmeyi de sever. Kesinlikle şımarık bir çocuk değil. Anlamı da çok güzel zaten iyi ki bu ismi tercih etmişim. Küçük oğlumun adı da Mert 🤗 sağlıkla ♥️
aspenkarmenn Eşimin ismi yiğit yeğenimin ismi kerem. Yiğit bana göre söylenmesi zor bir isim. Kerem çok güzel hemde her yaşta. Bebekken çocukken büyükken her yaşa uyumlu 😊
zeynosileannis aspenkarmenn Yiğit aslında çocukluğumdan beri en sevdiğim isim oğlum olursa kesin koyarım diyodum ama biraz söylenmesi zor yutarak söylüyorlar genelde o yüzden kararsız kaldım banada Kerem dhaa yakın geliyor 😊