Kızlar selam. 14. Haftamda özel bir profa cinsiyet için gittim. Orada da net bir şekilde kız olduğunu gördük. Bugün devlette kontrolüm vardı. Doktor bacağını açmış diyince bende cinsiyet tahmini yapabilir misiniz dedim. Bana da gösterdi bildiğiniz kız bebek yani. Bana dedi ki erkek cinsiyeti. Erkek bebek o kadar belli ediyor ki kendini. Şok oldum tabi ne aldıysam pembe çünkü. Bende iyide özele gidip baktırdım kızdı cinsiyeti deyince o zaman kordonudur diyip geçiştirdi. Sabahtan beri cinlerim tepemde geziyorum. Gerçekten insan özelden şaşmayacak. Aynı durumu yaşayanınız var mı ?