Busraburakkk Yagmur0256 bende beyaz leblebi yiyince kendime geliyorum dene sende istersen beyaz sarı leblebi salatalık ye elma ye kabuksuz
Minaevra Bende de ılık sut işe yarıyordu ama artık gecirmiyor doktorum bi ilac yazdı 10 numara bebege hiç bir etkisi yokmus her yandıgında içebilirsin dedi Rennie duo ilacın ismi istersen doktoruna danıs saniyesine geciriyor ☺️
mucize42 Doktounuza mutlaka danışın benimki nexiuma izin verdi o sırada benimki gecti ablam ve kuzenim kullanmış hamilelikleri baya rahat gecmişti
Ahsenveannesi Yagmur0256 geceleri artik uyuyamiyordum uyanip sut icip yatiyordum 1 saat sonra ayni doktoruma soyledim panref yazdi sabah ac karnina iciyorum cok iyi geliyor doktoruna sor bence onerirse kullan
Yagmur0256 Ahsenveannesi Kaç haftalıksın canım ben 38 olacam yarın, pek bişey kalmadı çekeceğimi çekmişim😁
Tontisannecik Gaviscon şurup kullanmadan önce sürekli yanma 🔥 vardı. İki aydır gaviscon ile rahat ettim. Günde 4 kere içebiliyorsun. Hatta o kadar iyi geldi ki içmeden geçen günlerim bile oluyor. Anlık rahatlama değil uzun süreli rahatlama veriyor