Erva_41 yaren_altun0 ihtimal tabiki vardır bende iki hamilelikte silik çizgiyle öğrendim ama test yapar yapmaz çıkmıştı elinde test varsa yeniden yap yada bekle gününü
Erva_41 yaren_altun0 ben dayanamadım akşam yine erken gebelik testi yaptım nagatif hamile olmadığıma inandım şuan ben istemiyorum zaten sevindim o yüzden sende inşallah vardır
yaren_altun0 Erva_41 inşalah inşalah vardır elimde var test ama korkuyorum yapmaya ya yoksa diye zaten reglime az kaldı 5 gün kaldı
Erva_41 yaren_altun0 isterden ya onu yap yada bekle adetini ama eğer o yaptığın test bozitifse illaki çıkıcaktır bugün yaptığında
Erva_41 yaren_altun0 benimde böyle çıkmıştı daha erken zaman kala yaptığımda ama saatler sonra çıktı 3.4 saat sonra
yaren_altun0 yaren_altun0 bak benim yemeklerden sonra mide bulantısı sık idrara çıkma karnımda şişlik sertlik her dakka uyuma hissi neden oluyor bunlar acaba belirti değilmi
Erva_41 yaren_altun0 pskolojiktir yada gerçekten vardr bilemeyiz onu kesin sonuç ıstıyosan kan verebilirsin canım
Elis27 yaren_altun0 erken gebelik testi deneyin kaset testte silik gördüyseniz onda daha belirgin görürsünüz
Erva_41 yaren_altun0 amin canım inşallah sonuç alırsan banada yaz merak ederim allah gönlünüze göre versin inşallah vardır🥰