Kızlar nasıl geçiyor 5+1 iz hala doktora gitmedim kendimce evde hep uzanıyorum çok iş yapmamaya çalışıyorum kasık ve bel ağrım oluyor bide şişkinlik kabızlık oluyor rahatsız edici çözümleriniz var mı siz nasıl geçiriyorsunuz günlerinizi bebeği kaçıncı haftada gördünüz