damla158 Merhaba hanımlar Bugün kontrolüm vardı bebeğin makatı aşağıda doğum pozisyonuna geçmemiş hala sonraki haftalarda geçer mi? Ya da başına gelen var mı? Böyle olursa sezaryen olur dedi doktorumuzda ben normal doğum istiyordum 🥲 inşallah döner
Civeleksu damla158 canım doğum anına kadar her an dönebilir bunu kafaya takmayın daha erken fakat doktorun nedeni direkt sezeryan demiş onu anlamadım neden insanları sezeryana yönlendiriyorlar? Daha zaman var 32. haftadasınız Son haftasında bile dönebilir bunları düşünüp kendinizi strese sokmayın Allah hayırlı doğum nasip etsin
babyUras_ damla158 oğlum 38 haftaya kadar sürekli döndü . Bi hafta gidiyodum makat geliş diğer hafta baş gelişdi . Dönebilir yani daha zamani var .
Aysehakannn damla158 aynısı Banada söylendi 32+2 de gitmiştim. Makat gelişli dönebilir haftan daha erken ama dönmezse 39 da alırız bebeği dedi. Cumartesi tekrar kontrolüm var 34+2 olacağım herhangi bir değişiklik olursa size yazarım.
Nananan Üste kalsın benimde kontörlüme bir hafta var 31+4 haftalık hamileyim merak ediyorum acaba dönmüş mü diye
Civeleksu eliffff34 canım hala dönmedi diyorsunuz ama daha 32. haftadasınız her bebek erkenden dönmez Bu hafta da dönmemesi de dönmeyeceği anlamına gelmiyor caninizi sıkmayın bu kadar düşünmeyin
damla158 Civeleksu doktor öyle dediği için bende gerildim biraz ve meraklandım açıkcası evet daha zaman var döner inşallah
RumeysaBabaer Benim ikinci hamileliğimde bebeğim son haftalarında dönmüştü 36 37 gibi. Bende dönmezse diye stres yaptım ama bebekler doğum anında bile dönebilir diye belirtmişti doktorum. Egzersizler var dönmesi için haftana uyumlu olarak onları yapabilirsin.
damla158 RumeysaBabaer Hangi hareketler acaba pilatese gidiyorum aslında olmadı bi oradaki hocamada danışırım
RumeysaBabaer damla158 YouTube tan araştırabilirsiniz. Tam hatırlamıyorum malesef şu an hareketleri ama dediğiniz gibi plates eğitmeniniz de sizi yönlendirebilir 💕
Aslann01 damla158 benim de bebeğim makat gelişli. İçinizi ferah tutun. Ben Son ana kadar bekleyeceğim. Dönerse döner dönmezse Allahtan hayırlısı diyorum hep. Kendimi telkin ediyorum. Size de aynısını tavsiye ederim. Son zamanlar. Strese gerek yok bence.
Aysehakannn damla158 merhaba bugün tekrar gittim hala pozisyonu değişmemiş hafif eğim almış dedi doktor dönebilir ama dönmeyedebilir dedi geçen gittiğimde 39 da alırız demişti bugün en erken 38 de alırız gelişimi şu an güzel gidiyor gelişimine bağlı her şey dedi. Siz gittiniz mi sizde bir değişiklik var mı 🙃
damla158 Aysehakannn ben de çarşamba günü gittim hala dönmemişti, ilk hamileliklerde genelde dönmez dedi doktor ama imkansız da değil dedi bakalım. 15’inde tekrar gideceğim
Aysehakannn damla158 ben şu an 35+3 bugün gittim ve hala aynı sezaryen için gün verdi doktorum 38+3 de alacağını söyledi 🙏🏻