Bende 32de gittim herşey yolunda dedi rahminde kapalı erken doğum riskin yok dedi. 4 hafta sonra tekrar gel ama bu süre içerisinde bebeğin hareketlerinde azalma olursa 3 hafta sonra gel dedi, su gelmesi, farklı bi ağrın, kanaman olursa hemen gel dedi. Her hamilelik farklı olduğu için doktoruna sorman daha sağlıklı ☺️