Ben hamilelikte içmedim ama bebegim doğduktan sonra içmeye başladım yavaş yavaş ilk 2 ay günde 1 2 tane ancak içtim sonra yavaş yavaş arttırdım şuan da günde en fazla 5 6 dal içiyorum zaten zamanım da olmuyor bebisim 7 aylik olacak hala da emiyor ters bir tepki veya herhangi bir zararı olmadı sütüm de acı değil