Kocbuse65 Kızlar 5 günlük kızım var bugün altını değiştirirken bezinde pembe lekeler fark ettik başına gelen varmı ? İnternette normal diyor
Merve_kucuk Kocbuse65 Yetersiz beslenmeden olurmuş öyle diyorlar. Benim kızımda da olmuştu. Bide anneden geçen hormonlardan dolayı da olabiliyormuş.
Xxxxci Kocbuse65 başlığı görünce dayanamadım yazmak istedim bende o süreci geçirdim. Benim bebeğimde de 4. gün olmuştu doktor yetersiz sıvı aldığını böbreklerden kaynaklandığını böbreklerin kendini zorladığını söylemişti zaten yeterince sütüm yoktu halada yok mama başlatmıştı ben geç kalmıştım sarılık olmuştu bile geç kalmadan doktora götürün bence 🙏
umrumdadegil Kocbuse65 yetersiz beslenmeden kaynaklı muhtemelen bir doktora götürün duruma göre mama başla diyebilir
KonuMankeni Canım benim kızım da yeni doğduğunda bir kere bezinde böyle görmüştüm. Hatta akıntıyla karışık bir pembemsidi. Anneden geçen hormonlar neticesinde yeni doğan zamanı olabiliyor diye ben de okumuştum sonradan zaten devam etmedi bir kere gördüm.
Kocbuse65 KonuMankeni bende takipte kalayım evet akıntıyı gördüm o beyaz bugün pembe leke görünce çok korktum ya
Merve_kucuk Kocbuse65 Bizim ki kendiliğinden geçmişti. İsterseniz sağlık ocağına yada çocuk doktoruna götürün 😌 Allah bağışlasın bu arada 🩷