Candyboy Ben morarma hatırlamıyorum ama sağ taraf uç kısmı açılır gibi olmustu lazerle yapistirmaydi benimki dikiş degildi ama kendi kendine iyilesti gecti 7 ay oldu doğum yapalı hiç bir sıkıntı yok çok şükür
Gunesoruc Candyboy merhaba bende 6 ay önce sezeeryanla doğum yaptım sezeryan yerinizde kaşıntı oluyor mu ?
Enfal_06 Gunesoruc merhaba ben 3 ay önce sezeryan doğum yaptım dikiş yerimde kaşıntı batma oluyor kaşıntı neden oluyor bilmiyorum doktoruma sormadım hala