Bebeğim 1 aylık boğazında balgam var sanırım tam nefes alamıyor ağzı açık yatıyor. Balgamdan ötürü sanırım yediğini balçık gibi kusuyor gözleri sulu. Mama yedikten sonra gazını çıkarıp altını açıyorum yatırıyorum bir süre sonra boğuluyor gibi oluyor hemen ardından burnundan ağzından kusuyor. Doktora götürdüm serum fizyolojik verdi sabah akşam 2 ml her bir buruna sıkıp ters çevirip sırtına vuruyoruz sonra aspiratörle çekiyoruz ama hiç bişey gelmiyor hık hık yapıyor takılı kalmış orda o balgam. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen bilen biri bana yardımcı olsun 🙏 korkudan uyku uyuyamıyorum sürekli kontrol ediyorum