Love- Ovülasyon testi kullanıyorum ve bir tanesi koyu çizgi bir tanesi silik çıkıyor arkadaşında hamile olabilirsin diyor benasyon testi yapıyorum ama az da diyor kiasyon testinde de hamile olduğun belli olabilir bana saçma geldi sizce ??
GezenTavuk_2 Love- canım eğer hamileysen 2 kere ovulasyon testi yaptıysan bile ikisinin koyu çizgi çıkması lazım birisinin koyu birisinin silik çıkması hamilelik göstermiyor ve gebelik testi yaparsanız daha kesin sonuç alırsınız