Jasmine2426 bende 35+3 ün muhtemelen benim midene baskı yapıyor . Bende de bi iştahsızlık bi üşengeçlik resmen çiğnemeye üşeniyorum . Ama zar zor git gel ceviz yiyorum arada bi mandalın bi hurma bi muz ama öyle yarın yarım bitirtiyorum resmen en azından vitamin olsun diye . Sen de çok az sık sık yemeye çalış canım