Deleted33000 Melissahappymom çok zor geçiyor benim hamilelik bulantı kusma iştahsızlık tiroit düşük riski ne ararsan var anlayacagin şu bulantilarim koku hassasiyeti bı geçse diğerlerini idare ederim gibi geliyor bugün bide tansiyonum fırladı biraz iki de çocuk var çok zorlaniyorum
hllaltas25 Melissahappymom et kıyma tavuk yemekleri mide bulantısı yapıyor ama şiddetli değil yemeyince kokusu gelmeyince sıkıntı yok bir de vitamin içmek artık aşırı midemi bulandırıyor
Nesy Melissahappymom 11+2 bugün geçmeyen bir kasık ağrım var ama şiddetli değil, geçmiyor korkuyorum perşembe günü kontrolüm var. Böyle bir durun yaşayan var mı? İlk gebeliğim fazla endişeliyim
Melikeakkc Melissahappymom 24+3 bugün kontrolüm vardı kasılman çıktı dedi biraz streslendim, hayırlısıyla doğsunlar inşallah
Bahar0993 Merhabalar 11+4 🐣 çok şükür hiç ummadığım şekilde iyi gidiyor umarım böylece güzel geçer güzel hatırlarım 🫶🏻
Sdskrksz 11+1 suan için iyi 10 günden fazladır bulantım geçti yok kasık ağrım var kramp gibi Çarşamba kontrolüm var umarım iyidir bebeğim
Anneyimmmben Açlığa hiç dayanamiyorum, ara ara bulantım devam ediyor, kasık ağrım yok çok şükür bazen bel ağrım oluyor, hala halsizim 😬
Merve__26 @Melissahappymom hormonlardan dolayı mı bilmiyorum ama acayip sinirliyim. En ufak şeye çok çabuk sinirleniyorum
miraclenaz Nesy ben varım hatta doktora gittim çünkü 2 gün boyunca geçmedi ancak her şey iyi gözüktü çok şükür. Doktor rahmin büyüdüğünü normal olduğunu söyledi içiniz rahat etsin inşallah
miraclenaz Merhaba herkese 🌸Kasık ağrım ayakta durunca bel ağrım oluyor göğüslerim hassas ve enerjim hala düşük 11+1im
Nesy miraclenaz seninle aynı durumları yaşıyoruz inşAllah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi amin 🙏🏻