GezenTavuk_2 Kızlar menülerde neler var? Benim; . Fırında tavuk { hoşunuza giden tadını beğendiğiniz yöntemler varsa paylaşır mısınız} . Arpa şehriyeli pirinç pilavı . Mor lahana turşusu Afiyet olsun 😋😋
ASE6154 GezenTavuk_2 ben tavuğa sadece yağ ve baharatla sos yapıyorum daha güzel oluyor. Benim dünden makarnam var yanına brokoli yemeği yapıcam🤷♀️
Alpmom__ GezenTavuk_2 kocam et çıkarttırdı 😁 hamurda yoğuracakmışız . Ne yapacak bilmiyorum 🤷🏻♀️ bugün menüyü o belirledi
GezenTavuk_2 Alpmom__ sote ya da kavurma tarzı yapıp acaba lavaş falan mı yapacak ya da pide tarzı bir şey mi 🤣
[silindi] GezenTavuk_2 sanada afiyet olsun canısı 🌸 tavuğu da, yoğurt salça baharatla sosluyorum öyle veriyorum fırına 🌸
a-koroglu dünki yemeği yiyor musunuz ben korkuyorum ve midemi rahatsız eder diye yemek istemiyorum çünkü bulantılarım var ama her gün yapması da çok zor geliyor
GezenTavuk_2 a-koroglu Yani şöyle söyleyeyim mesela ben örnek veriyorum dün kuru fasulye yaptım eğer dünkü kuru fasulye arttıysa dolaba koyarım ertesi gün tabii ki de yerim ama bir sonraki gün yemem