Nisbaral evet çabuk büyüyorlar bu doğru insan fazla kıyafet almak istemiyor ihtiyaca göre almak daha mantıklı ama sizinki de baya az olmuş çünkü 2 hafta bile giyecek olsa yedeği olmak zorunda sürekli yıka kurut yapmak imkansız bence arttırın hem takım hem tulum şeklinde ve bazı yenidoğanların kalıbı da büyük oluyor bende 6 7 tane tulum var zıbınıyla beraber, 10 11 tane de takımı var ayrı olarak alt üst de var birkaç tane hediye falan da geldi o yüzden bu kadar fazla yenidoğan oldu bazılarının kalıbı büyük baya 1 ay giyer diye düşünüyorum 0-3 ay ve 3-6 ay çok az aldım ihtiyaca göre doğduktan sonra alırım dedim