Kizlar çok şükür 13 gün önce doğum yaptım normal doğum gözüken 6 dikiş var dışta içtede var dedi ama onun ne kadar olduğunu demedi ama sanki hiç Bi kaynama iğleşme yok gibi kaşıntı var biraz ama ayağı falan kalktığım da böyle sanki aşağıdan biri cekiyo gibi değişik bi his oluyo🤣🤣 ne zaman düşer acaba bu dikişler kendi atcak dedi, pazartesi kontrol var ama onada gitmeye çok korkuyom😅 ne zaman düştü sizinkiler iglesme süreci nasıldı, hiç birsey sürme kuru tut dediler öyle yapmaya calisiyom ama çokta kuru tutulmuyor ki orası 🤷♀️🤦♀️