Merhaba hanımlar 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde kan uyuşmazlığı için iğne yaptırmıştım. Şu an 28. Haftadayim yaptıracagim devlete geldim doktor onu hastaneden verecekler dedi.
Yani devlet hastanesi bu iğneyi vermiyor mu özel hastaneye mi gitmem lazım ?