mirali35 Çin takvimine doğum tarihimi hamile kaldığım ayı vs girince kız gösteriyor çünkü oğlumda da yaptırmıştım doğru çıkmıştı, yaş ekleme filan yapmadım o şekilde değil internet sitelerinde bilgilerini giriyorsun otomatik yapıyor, zaten hamileliğimde çok farklı oğluma göre. Cinsiyeti oğlum için erkek olsa daha iyi olur tabi anlaşma açısından ama biz de kız duygusunu da tatmak isteriz yani her iki cinsiyete de aynı şekilde seviniriz açıkçası☺️ ama insan merak ediyor ister istemez 🤗