Arkadaşlar adet zamanımda oeceteye gelen kanamalarım oldu sadece 2 gün sürdü pede bir kaç damla geldi sadece rengi koyuydu bazen koyu kırmızıydı suan sadece peceteye gelen bir kaç damla kahverengi leke var normalde 7 gün süren uzun kanamalarım vardır ve saat başı ped değiştiririm ama bu sefer öyle olmadı kızıma da hamileyken bir ay normal adet gördüm farketmemistim hamile olduğumu acaba hamile olabilir miyim test yapsam çıkar mı yada ne zaman test yapmalıyım olabilir mi acaba kızımda normal adet gördüğüm için kafam karıştı bu adete benzemiyor hiç