Kızlar merhaba, beta 949la öğrendim, 4 gün sonra 819a düştü, iki gün sonra yani bu sabah kan verdim 1064 çıktı 🤦🏼♀️ bu sabah ki kanı başka bi hastanede verdim. Regl tarihim 7 aralıktı hala kanamam yok. Ya kızlar saçmalama diyebilirsiniz ama ben ilk iki kanı verdiğim labaratuvarın yanlış sonuç verdiğini düşünüyorum ya da öyle olsun istiyorum bilmiyorum. Çünkü yumurtlamam 7 aralıktan 2 hafta önceydi, reglim 2 gecikince ilk kanı verdim yani 9 aralıkta. İlk Betanın 949 çıkması enteresan geliyor. Cuma tekrar kan vereceğim ama içimi bi umut kapladı