Kızlar az önce doktordan geldim devlet hastanesi idi. Ultrasonla baktı sonra o ultrason kötü olduğu başka doktorun odasına gittik oradaki doktorla beraber baktılar kendi aralarında nt kalın dediler ve ultrasonda parmakla gösterip şu bu bişeyler var dediler onu anlamadım . Doktora nt kalın ne demek ben kafama takarım biliyordum çünkü ense kalınlığı olduğunu . Doktor haftası küçük olduğu için doğru ölçülmeye bilir. Amniyon kesesinin üstündeymiş galiba bebek o yüzden yanlışta görünüyor olabilir kafama takma 1 hafta sonra bidaha gel dedi. Ama ben aşırı stres yaptım şuan hiç iyi değilim. Başına gelen var mı