1-3 aylık 5 altüst takımım var
1-3 aylık 2 tulum var ama kumaşları kışlk değl pek normal pamuklu.
2 tane yedek alt var (1-3)
Yenidoğan 1 tane aldım birtane daha alıcam (ilk 20gün için)
sizce ilk üç ay için bunlar yeterlimi? Katlayınca gözüme bi az geldi
Bebeğin 5-6 aylık zamanları yaza geliyor kızlar oyüzden 6-9 9-12 almadım hiç ozaman ürünler cıkınca alqym deem ama
4.Ay birden elbisesiz kalırmym diye korktm