Nur3838 Kzılar pıhtılaşma sorunu yaşayanlwrq sorıyorum coraspini ne zaman bıraktınız?? Bide aklımda hep bi kuruntu var pskolojikmen bırakınca yine pıhtılaşma olursa diye. Beni bi aydınlatın bu şekilde doğum yapanlar özellikle🌸
_Mother_ Nur3838 pıhtılaşma yok ama baştan beri kullanıyorum daha önce düşğk yaptığım için ecopirin kan sulandırıcı doğumdan 1 gün önce keseceğiz dedi doktorum 🤷🏼♀️ 32 haftalığım şuan
Cihangir09 Nur3838 pıhtılaşma için değil gebelik zehirlenmesinj önleme amaçlı kullandım 34. Haftada kestik 38+1 de doğum oldu