Gizem1504 Deletedmom_247 daha gününe var canım burda adet günü negatif olup 2 3 güne pozitif olan bile var ovulasyon yapıyormusun nasip kısmet artık canım Nasip olursa tadarız güzel duyguyu
Deletedmom_247 Gizem1504 valla bilmiyorum kuzum ya :( yok ovülasyon falan yapmıyorum geçen sene denedim hiçbir işe yaramadı o yüzden bıraktım onu. İnşallah canım
Deletedmom_247 Gizem1504 hadi ya :((( benimde karnım ara ara ağrıyor muhtemelen bende regl olacağım bakalım
Gizem1504 Deletedmom_247 ovulasyon bende kullanmak istemiyoeum daha çok stres yaparım kullanırsam canım nasip artık ne zaman hayırlı zamansa
Deletedmom_247 Gizem1504 aynen öyle kuzum. Gönlünü ferah tut inşallah,rabbim isteyen tüm herkese hayırlı ve sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah. Bende öyleyim her regl olacağım da üzülüyorum ağlıyorum ama sadece dua etmekten başka çarem yok
Deletedmom_247 Gizem1504 bende sanırım regl olmaya başladım. Belim ve başım ağrımaya ve ek olarak leke gelmeye başladı. :(
Gizem1504 Deletedmom_247 bu ayda nasip olmadı desene rabbim büyük artık ne zaman ol derse ozaman olacak bnmde leke geldi gece söküldüm😔
Gizem1504 Deletedmom_247 kullansak dert kullanmasak dert oluruna bıarakacağım artık üzülmekte istemiyorum canım nasip bidahaki ayadır inşallah
Negna- Gizem1504 merhaba bende aynı durumdayım 6 yaşında kızım var ikinciyi istiyorum bat 20 inşallah güzel haberler alırız
atlasinannesi_ Gizem1504 ben de freely markası yaptım. Aşırı silik çıktı 5 dk içinde. Kuruma çizgisi değildir inşallah