Eftelyaka Hkduman benimde ismim Ahsen bende söyleniş ve anlam olarak güzel buluyorum ama Nil Ferah ta güzelmiş kuzenimin adı da Nil Bilge belki size de bu fikir olabilir 🫶🏼
Hkduman Eftelyaka eveet Nil Bilge de çok hoş geliyor kulağa Ahsen den ziyade galiba bende Nil Ferah koyacağım 😄😄
Hkduman secondmylife yaa öyle mi sizin koyduğunuz isim neydi onu da merak ettim 😇 Nil Ferah kendine özgü oldu söylerken bi hoşuma gitti ama tabi direk evet bu isim olsun diyemiyorum o yüzden fikir topluyorum ama Nil Ferah Ahsene fark attı 😄
secondmylife Ceycey22 @Hkduman Kızımın ismi Ova🤍🕊️ 7.koğuştaki mucize filmindeki sarışın renkli gözlü kız çocuğunun ismiydi çok hoşumuza gitmişti. Şimdi benim kızım da sarışın aynı o kız gibi tatlı :)
crazyymom Hkduman valla eşimde Ahsen veya Aden olsun diyo ama herkeste var oğlumun ismi Atlas uyumlu görüyor ama bana hiç uyumluda gelmedi açıkçası bilemiyorum belliki çok zor olcak bu isim konusu
zeynosileannis Hkduman Nil ismini aslında sevmem ama Nil Ferah değişik güzel olmuş da söylenmesi biraz zor olabilir büyükler için sorun değil derseniz güzel ama Ahsen ismi de çok güzel 😍
Hkduman zeynosileannis evet bana Nil koysana diyenler oluyodu bende istemiyordum ama Nil Ferah yanyana gelince bi içime sindi içimi açtı hoşuma gitti 😄 hayırlısı olsun artık
hartfly32 Bir tanıdığımız var bizim de adı Nil farah 🌸 Bizim çok hoşumuza gidiyor bence ahsenden çok daha güzel Ahsen bana sanki bir şeye üzülüyormuş da ah ediyormuş hissi veriyor hep 🥹🥹