meryinthemood Dilekulgtt kaç haftalıksınız? Benim 35. haftadan beri 100′ü geçmeye başladı. Ağırlaşmadan dolayı düşünüyorum benim kalbimde küçük bir sorun var o da etkiliyordur tabi
mervedmrcn Dilekulgtt kaçıncı haftanızdasınız? son aylarda normal benim bazen 120ye çıktığı oluyor ama hamileliğimin 2. trimester döneminden beri hep 100 üstü şimdi 34. Haftadayım hep yüksek bazen nefes almada zorlanıyorum.
Dilekulgtt meryinthemood geçmiş olsun. 22 haftalığım normalde dikkatimi çekmemişti hatta hastanede Bi ara 123 çıkmış heyecan stresten diye düşünüyorum sorun teşkil edermi acaba merak ettim
mucizemgelsin61 meryinthemood Kalbinizde ne gibi sorun var acaba ? Benimde küçük bi sorunum varda ondan soruyorum
Dilekulgtt mervedmrcn 22 haftalık canım doktorunuz bişey söyledimi peki bu konuda yani gittiğimde kesin soracağım bende.
mervedmrcn Dilekulgtt o haftalarda oluyordu bana da doktorum kalbin bebeğede kan pompalıyor vücut kütlen artıyor arada bi olması çok normal son haftalara doğru daha da sıklaşacak demişti kesinlikle danışın doktorunuza
Dilekulgtt mervedmrcn teşekkür ederim yani sürekli olmuyor ama. arada gözüme carptı gittiğimde soracağım
meryinthemood mucizemgelsin61 biküspit aort kapak var bir odacığım eksikmiş 😅 ondan daha çok çalışıyormuş. Sizin neyiniz var?
mucizemgelsin61 meryinthemood Hııı anladımm benimde doğuştan delik var çok minik iğne ucu kadar bişey öyle ☺️ Geçmiş olsun sizede