Aurorares bana da yatış verdiler fakat ilaçlarımı o an verdikleri için yatış istemedim evim çok yakın diye de daha rahat ederim dedim o yüzden 1 doz oldum sadece sonra muayeneye gittiğimde 1 hafta dolmadı daha dedi yapmadı ama ben 22.haftada kanama şikayetiyle yatmıştım o zaman sizinki gibi 12 saat arayla 2 doz vurdular belki ondan dolayı üst üste vurmamış olabilir bana da bilemedim inşallah sağlıklı kolay zamanında yavrularımıza kavuşuruz