Kızlar 30+1 im ama bebegim sanki ilk hareketlerini hissettiğimde tekmeleri daha güçlü ve sıktı son 1 haftadır evet hareket hissediyorum ama çok fazla tekme atmıyor kıpırdandığını veya yuvarlanır gibi olduğunu hissediyorum eskiden 10 tekmeyse günde şimdi 2 3 anca hissediyorum aynı durumda olan var mı veya bu normal mi son kontrolümüz 28+6 daydi dr hersey normal demişti bebegim kız bu arada 😇