Nur2025 benim yumurta toplama işlemi yapıldı 9 Aralık’ta. Genetige gönderildi embriyolar şuan. Transfer icin adetimi bekliyorum. Bu arada Evet Doğu fertile gidiyorum pgt tüp bebek olduğu için fiyat biraz daha maliyetli tutuyor sanırım biz gozden 150 bin lira gibi bir tutarı gözden çıkardık açıkçası, peki siz ne sebepten dolayı tüp bebek düşünüyorsunuz, Malatya da mı yasiyorsunuz