Ozgebsktepe58 kizlar 13 haftalk hamileyimm doktor erkege benziyoo dedi 2hagta snra qidecem ama tam emin deiliz ya bilenler bi yorum yapsa bi kizim bi oqlumm var hayirlisi olsun oncelikle ama insan merk ediyo