Hilalct Merhaba 13 haftalık hamileyim geç uyanıyorum genelde 12 saat falan uyuyorum endişeleniyorum bebeğim vitaminsiz kalıyor mudur diye daha erken uyanıp kahvaltı etmeli miyim acaba
Rabiamina Hilalct 9 10 gibi kahvaltı yapsanız daha iyi. Erken uyuyup uyanmak en güzeli yapabiliyorsanız öyle yapın. Son zamanlarda çünkü uyku düzeniniz iyice bozulacak
Beybyi Hilalct bende sizin gibi geç uyanıyorum 11 12 gibi falan ama her gün değil kalkar kalkmaz kahvaltı yapıyorum
Liddle_mom Hilalct oda biseu mi ben 19 dayim sabah gunesini gormeden uyuyamiyom sabahta yiyip oule yatiyom
Yaseminkayaa Ben de 9 da kalkıyorum 10 da da 11 de de bende düşünüyorum acaba aç mı kalıyor ediyor diye ama kafamı kaldıramıyorum bazen