perikizmom_ Hangi deterjan aldınız Hangi programda yıkanmalı Renkli beyaz ayırdınız mı Kaçıncı haftalarda hazırlık yaptınız Ben 27. Haftaya giricem yavaştan yikayip yerlestirmek istiyorum doğuma yakinda utuleyip doğum çantasıni hazirlamayi düşünüyorum
mcansu perikizmom_ ben dalanın toz granül deterjanını kullanmıştım oğlumda makinemde hassas program var 30/40 derecede yıkıyor Oğlumda 33-34 gibi başlamıştım erkenden de yapıp dolapta beklemesin çok fazla tozlanıp etmesin diye. Biraz ve açık renkli olanları bir yıkadım koyu renkli olanları bir yıkadım
keyfimin-kahyasi-misin perikizmom_ Ayirmadim yüksek devirde yikayamayacgimiz için ayırmaya gerek yok bence . Ama Rengi dagilabilecek tüylü gibi şeyler varsa onlar ayirlabilri
Baby_B perikizmom_ 26+2 deyim Bu hafta yikamaya baslayacagim Uni baby sivi sabun aldim Renkli ve beyaz ayirip yikayacagim 30 derecede yikamak gerekiyor Sıkma devri 400-600 arasinda olmasi öneriliyor Yikayip utuleyip yerlestiricem ben bu 1-2 hafta icinde🥰
perikizmom_ mcansu Bende iyice agirlasmadan yapmak istiyorum açıkçası iki gündür bebek alışverişi yaptık iyiki de yapmisiz tam zamanında bence yoksa bu haftalardan sonra hareketlerim kisitlanicak gibi
Beybyi Haftamdayım daha alış veriş yapmadım eğer alış veriş yaparsam 35. Haftaya kadar hazır ederim 🥰
perikizmom_ Beybyi Bende daha bu haftasonu yapabildim kıyafet bebek arabası beşik vs. Hareket kısıtlamasi iyice gelmeden 😂
mcansu perikizmom_ evet artık ufaktan bende erken yorulmaya ağırlaşmaya başlıyor gibiyim 26+3 olduk bizde Oğlumda ağırlaşmamıştım hiç 42de doğum yaptım o zamana kadar fıldır fıldırdım ama bu kez erken vurdu beni 😅
perikizmom_ mcansu benim ilk gebeligim geçen haftaya göre bi anda karnım büyüdü tedirginimde doğuma kadar nasıl geçecek bu ağırlık 😬😂
mcansu perikizmom_ 😅😅 geçer geçer merak etme benim ilkinde de karnım baya büyüktü erken çıkmıştı artık 35ten sonra karnımın yarılıp içinden çocuğun çıkacağını düşünüyordum o kadar büyüktü ama geçip gidiyor 😅 şimdi kızımda planlı sezeryan öyle 40ları görmicez
1Demett 30.haftada yaptim ben granul sabunla yikadim dalan marka 30 derecede renk ayirmadim zaten dusuk isi oldugundan renklerde solma veya karisma olmadi yunluleride ayri yikadim