Flowermom0 esimle bende de uyusmazlik var. Doktorum bebek dogduktan sonra kan gruba bakilip ona gore igne vurulceksin dedi. Ama oglum dogdugunda kan grubumuz ayni cikti o yuzden igne vurulmadim. Kan grubu babasina cekseydi o zaman igne vurulcaktim. Sizin ikinci dogumunuz galiba, ilkinde zaten igne olmussunuz. İngeyi olma sebebiniz zaten ikinci gebelikse sorun cikmamasi icin. Neden tekrsr igne vurmak istemisler tahlil istemisler anlamadim. Kar karismasi da be demek onu hic anamadim. Acaba anne ve bebegin kar grubu farkliysa, farkli kan gruplarinin mi karismasindan bahsediyo. Ama zaten bebegin suan vucudundaki kan da annenin kani. Kordon yardimiyla bebege oksijen felan tasiyo ssizin kendi kaniniz. Yani anne karnindaki bebegin kendi kan grubu yok ki annenin kendi kani zaten onun vucudundaki suan. Ben mi yanlis biliuorum anlamadim