Sevgili gebe ve tecrübesi olan hanımlar, gününüz yaklaştığında regl ile olan belirtiler hala devam ediyor muydu bunu öğrenmek istiyorum. Mesela regl olmadan 1-2 gün önce karında gaz, hafiften bağırsakların bozulması ve alt karın kısmında birden sancı girmesi ile regli döngümüz başlıyor ve her an adet olmuşum hissi ile lavaboya koşma hali gebe olduğunuzu öğrendiğinizde de regliniz yaklaştığında yine bu belirtileriniz olmuş muydu?