zehra_sylr Kızlar merhaba çarşamba günü zorunlu sezaryen olacam ilk doğumum çok korkuyorum ve sizce sezaryenden 2 gün önce katı yiyecekler yemeyi kesmeli miyim ?
Oznur_12 zehra_sylr evet kesmelisin ama korkulacak kadar zor değil benim de ilk kızım sezaryen oldu ameliyat ama doğumdan 4 saat sonra hemen ayağa kalkıp yürüyosun
Merve034 zehra_sylr özellikle kayısı hoşafı öneririm ben 5 kavanoz yaptım götürdüm yanımda hem tuvalete hem gaza hemde süte çok iyi geldi. İlk yürüyüşten sonra gaz içinde bol bol yururseniz kolay atlatırsınız Allahin izniyle ile 💐💐
Oznur_12 Sadece dikişleri zorlamamak için katı şeyler yemesen iyi olur doğumdan sonra da verilmeyecek zaten sana bisküvi ve meyve suyu veriliyo
Belgin25 Ben ilk defa boyle biley duydum 26 yasındayım 2 kez sezeryan oldum inşallah 3 olucam ocakta son güne kadar normal beslendım gece 12den sonra hiç birsey yemeden sabah doğuma gitmiştim hiç korkmayın bnce