Pinnar7 11+3 üm tam bugün. Hiçbir belirti kalmadı. Cumartesi günü çok sağlıklı bir bebeğimiz olduğunu öğrendik ultrasonda, Tam haftasında imiş. cumaya kadar da cinsiyetini öğreneceğiz inşallah 🧿🧿
Emisen7 Taze_hamis4230 16 haftalık daha net oluyo ok merak ediyorum sabırsız biriyimde ama devlete gittiğim için beklicem mecbur 😊 sağlıkla gelsin bebişler
Emily1609 Kızlar merhaba.11+2 yim bulantım pik yaptı resmen.İlaç kullanmama rağmen.Ben kaç kilo aldınız merak ediyorum😊
defnevedoruk Emily1609 sürekli kusuyorum 5 kilo verdim🥲 ilk hamileliğimdede kusmadığım halde vermiştim ilk zamanlar